Wat doe je als je telefoon kapot gaat? Welke reparateur is betrouwbaar en levert snel? Dan ga je naar Fixers. Fixers heeft een netwerk van verschillende shops door heel Nederland en heeft onderdelen voor bijna elk type device.
Fixers heeft aan The Red Corner gevraagd een website te ontwikkelen die past bij het merk en zorgt voor zoveel mogelijk afspraken op de verschillende locaties. Wij zijn vroeg betrokken in het proces en zijn voortdurend bezig met verbeteringen en conversie optimalisatie.
Een uitgebreid UX ontwerp (ook wel wireframes) brengt alle verschillende functionaliteiten in kaart. Gebaseerd op een uitgebreid beschreven customer journey geeft dit houvast tijdens ontwerp en ontwikkeling.
De product configurator heeft de hoofdrol op de website. Door de configurator krijgt de gebruiker verschillende keuzes, met als doel zo snel mogelijk te converteren naar een afspraak of verzending. De simpele vragen bouwen meteen het juiste profiel op van een gebruiker, zodat Fixers in back-office kan zorgen dat de juiste onderdelen op de juiste plaats aanwezig zijn.
De uitgesproken huisstijl van Fixers valt meteen op. De uitdaging was in deze om de schreeuwende huisstijl op de juiste manier te gebruiken, zonder dat dit de juiste ervaring in de weg staat.
Door de uitgebreide SEO (zoekmachine optimalisatie) strategie, zijn honderden zoekmachine pagina’s opgebouwd. Deze hebben verschillende content typen en moeten flexibel beheerbaar zijn. Door gebruik van het Craft CMS beheersysteem is het voor Fixers eenvoudig deze verschillende content typen te beheren en aan te passen.
De product & onderdelen catalogus wordt bijgehouden in Craft, waarbij flexibiliteit is ingebakken om te categoriseren, te labelen en uitzonderingen toe te voegen. Dit creëert een overzichtelijke beheersbare omgeving waarin elk element tot in detail kan worden aangepast.